Autoryzowany Koncesjoner Marki Citroen

CITROEN
Samochód
ZAPISZ SIĘ NA JAZDĘ
Jesteś zainteresowany jazdą testową? Umów się online. Dojeżdżamy do klientów. Zapisz
WYCEŃ SWOJE AUTO
W naszej firmie wygodnie sprzedasz swoje używane auto dowolnej marki nawet w jeden dzień. Bez umawiania się z kupcami bez zbędnych formalności, prosto i szybko. Wyceń
SPRAWDŹ AUTO
Sprawdź swoje auto przed zakupem. Dzięki temu zwiększasz swoje szanse na zakup pewnego i sprawdzonego auta. Sprawdź
ZNAJDŹ NAS
W prosty sposób wyznaczamy drogę do naszej firmy. Wyznacz
Aktualności
01.11.2014

Hyundai w gronie 40 najbardziej wartościowych marek na świecie

Hyundai Motor Company odnotował kolejny, dwucyfrowy wzrost wartości marki w 2014 roku. Wprowadzenie z sukcesem do sprzedaży przełomowych modeli - całkowicie nowego Genesisa i Sonaty oraz wdrożenie pozycjonowania marki ‘Modern Premium’, wpłynęło na jej jednolite postrzeganie na świecie i stworzenie bliskiej więzi z Klientami.

Wartość marki Hyundai, która od 10 lat znajduje się w zestawieniu Interbrand’s Best 100 Global Brands (100 najlepszych marek na świecie), przekroczyła 10 mld $. Oznacza to 16% wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym, kiedy wartość ta wynosiła 9 mld $ i prawie dwukrotny wzrost w odniesieniu do roku 2005, gdy wartość wyceniano na 3,5 mld $.

 

“Hyundai jest jedną z najszybciej rosnących marek motoryzacyjnych na świecie zarówno pod względem wolumenu, jak i wartości.” - napisano w uzasadnieniu. ”Samochody Hyundaia wyróżniają się elementami wpływającymi na wyjątkowy komfort użytkowania i satysfakcję z jazdy, a zaangażowanie marki w konsekwentne umacnianie wizerunku widoczne jest w wielu aspektach. W rezultacie Klienci stają się lojalni i są świadomi atrybutów produktów, które okazują się nadrzędnym argumentem wyboru modeli marki Hyundai, ponad ich ceną.”

 

Hyundai nie tylko stale udoskonala swoje produkty, ale wprowadza także szereg innowacyjnych, ekologicznych rozwiązań widocznych w takich modelach, jak ix35 - pierwszy produkcyjny samochód napędzany wodorem.
Konsekwentne inwestowanie w markę, przejawia się zaangażowaniem w działania związane z marketingiem sportowym, opartym o współpracę z UEFA, FIFA czy starty w rajdach WRC.

 

W Seulu, producent otworzył swój pierwszy salon promocji marki ‘Hyundai Motorstudio’, a drugi powstanie w Moskwie jeszcze w tym roku, dzięki czemu Klienci będą mogli jeszcze lepiej poznać świat Hyundaia.

 

“Prowadzimy wiele aktywności związanych z umacnianiem naszego wizerunku, koncentrując się nie tylko na wzroście sprzedaży, ale także dążeniu do osiągniecia statusu prawdziwie kochanej marki.”– powiedział Won Hong Cho, szef Marketingu Hyundai Motor Company. ”Będziemy nadal inwestować w nasz wizerunek oraz zapewnianie Klientom poczucia wyróżnienia we wszystkich aspektach ich kontaktu z marką.”

 

Ranking Interbrand powstaje w oparciu o rachunek finansowy, w połączeniu z działaniami marketingowymi, a także odzwierciedla potencjalny zysk firmy.

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA

zamknij Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.