Autoryzowany Koncesjoner Marki Citroen

CITROEN
WYSZUKAJ AUTO
Samochód
ZAPISZ SIĘ NA JAZDĘ
Jesteś zainteresowany jazdą testową? Umów się online. Dojeżdżamy do klientów. Zapisz
WYCEŃ SWOJE AUTO
W naszej firmie wygodnie sprzedasz swoje używane auto dowolnej marki nawet w jeden dzień. Bez umawiania się z kupcami bez zbędnych formalności, prosto i szybko. Wyceń
SPRAWDŹ AUTO
Sprawdź swoje auto przed zakupem. Dzięki temu zwiększasz swoje szanse na zakup pewnego i sprawdzonego auta. Sprawdź
ZNAJDŹ NAS
W prosty sposób wyznaczamy drogę do naszej firmy. Wyznacz
Kolizja

Zdarzenie drogowe

Co należy zrobić, kiedy wydarzy nam się wypadek lub kolizja drogowa.

W pierwszej kolejności musimy rozgraniczyć, czy powstałe zdarzenie jest kolizją czy wypadkiem.

Wypadkiem określamy zdarzenie drogowe, gdzie jeden lub więcej uczestników ruchu bierze udział w zdarzeniu, w wyniku którego uczestnik został ranny.

Kolizją nazywamy zdarzenie drogowe które pociągnęło za sobą tylko straty materialne.

 

Kiedy bezwzględnie wezwać policję :
  • zawsze w razie wypadku kiedy są ranni lub zabici,
  • gdy jest podejrzenie że sprawca jest pod wpływem alkoholu lub środków odurzających,
  • gdy sprawca nie chce okazać dokumentów ( prawo jazdy, dowód osobisty , dowód rejestracyjny, polisa OC),
  • gdy sprawca nie chcę przyznać się do winy lub próbuje uciec z miejsca zdarzenia.

 

Kiedy można wezwać policję:
  • gdy strony zdarzenia nie są w stanie określić, kto ponosi winę za kolizję,
  • gdy sprawca nie posiada dokumentów ( prawo jazdy, dowód osobisty , dowód rejestracyjny, polisa OC),
  • gdy sprawca nie chce złożyć oświadczenia pisemnego o swojej winie,
  • gdy w kolizji ucierpiało auto służbowe.

 

Nie należy wzywać policji:

 

Wezwanie policji zawsze kończy się dla sprawcy mandatem lub wnioskiem do sądu.

Pamiętajmy o tym, aby nie pobierać żadnych kwot od sprawców kolizji tytułem zapłaty za przyszłą naprawę. Z naszego doświadczenia wiemy, że kwoty te nie pokrywają kosztów naprawy auta kwoty te nie pokrywają kosztów naprawy auta.

 

Jeżeli macie Państwo wątpliwości, prosimy o kontakt z naszym działem likwidacji szkód:

 

Łódź
Maria Karalus
Doradca działu likwidacji szkód
tel. (42) 296 56 12
tel. kom. 517 582 902
maria.karalus@citroen.sygula.pl

Aleksandrów Łódzki
Elżbieta Maciejewska
Kierownik
tel. (42) 235 15 05
tel. kom. 517 582 701
elzbieta.maciejewska@sygula.pl

Zgłoszenie szkody

sSzkodę możecie Państwo zgłosić na dwa sposoby :
  • telefonicznie: 42 296 56 00
  • wizyta w towarzystwie ubezpieczeniowym
Zachęcamy Państwa do zgłaszania szkód z naszą pomocą.

Zachęcamy do umówienia się na wizytę. Nasi doradcy pomogą w zgłoszeniu szkody oraz udzielą wszelkich informacji.

Kompletowanie dokumentacji

Do prawidłowego przeprowadzenia procesu likwidacji szkody konieczne jest dostarczenie następujących dokumentów:
  • wypełniony druk zgłoszenia szkody,
  • dowód Osobisty osoby zgłaszającej szkodę,
  • prawo jazdy ( ważne )  i dowód osobisty  kierowcy uczestniczącego w kolizji,
  • dowód rejestracyjny pojazdu (z ważnym badaniem technicznym),
  • zlecenie naprawy oraz upoważnienie.
W przypadku pojazdu firmowego dodatkowo:
  • zgoda Leasingu/Banku w przypadku, gdy na pojeździe ustanowiona jest cesja lub zastaw.
  • oświadczenie VAT.
  • KRS lub Wpis do Ewidencji /REGON/NIP firmy, na która zarejestrowany jest pojazd.
Jeżeli szkoda jest zgłaszana z OC sprawcy:
  • oświadczenie podpisane przez sprawcę wypadku.

Auto zastępcze

Kolejnym krokiem jest  auto zastępcze.

Auto zastępcze przysługuje Państwu, gdy Wasz samochód nie kwalifikuje się do dalszej jazdy.

 

Jeżeli szkoda komunikacyjna likwidowana jest z OC sprawcy, za auto zastępcze zawsze płaci ubezpieczyciel. 

 

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, w przypadku szkód AC, gdy ubezpieczyciel nie ma obowiązku zapłaty za auto zastępcze, użyczymy Państwu auto na czas naprawy BEZPŁATNIE. 

Oględziny

Po zgłoszeniu szkody pojazd oczekuje na oględziny.

Na podstawie zawartych porozumień samodzielnie wykonujemy oględziny dla następujących firm:

  • PZU
  • ALLIANZ
  • UNIQA.

W przypadku pozostałych firm ubezpieczeniowych oczekujemy na przyjazd rzeczoznawcy celem dokonania oględzin pojazdu po szkodzie.

 

Zatwierdzenie kosztów naprawy.

Po oględzinach pojazdu nasz likwidator sporządza kosztorys naprawy na podstawie systemów Audatex lub Eurotax.

Następnie kosztorys naprawy wysyłany jest do ubezpieczyciela.

Proces jego zatwierdzania, w zależności od firmy ubezpieczeniowej oraz okoliczności szkody, trwa od 24 h do 14 dni. 

Zamówienie części

Po zatwierdzeniu kosztów naprawy przystępujemy do kompletowania części koniecznych do naprawy pojazdu.

Większość części jest dostępnych w naszych magazynach.
W przypadku ich braku są one zamawiane u importerów.
W naszych naprawach stosujemy tylko oryginalne części zamienne, rezygnując tym samym z tanich zamienników, które nie gwarantują wysokiej jakości i bezpieczeństwa użytkowania. 

Naprawa pojazdu

Kolejnym etapem jest naprawa.

Czas i zakres naprawy uzależniony jest od kalkulacji naprawy.
Wszelkie naprawy wykonywane są zgodnie z technologiami producentów pojazdów.
Dzięki posiadaniu wysoko wykwalifikowanej kadry oraz najnowocześniejszy urządzeń dostępnych na rynku, naprawiane przez nas pojazdy są bezpieczne.
O wysokiej jakości naszych usług może świadczyć ponad 20 tysięcy zadowolonych klientów. 

Odbiór pojazdu

Po naprawie i przeprowadzonej szczegółowej kontroli jakości zapraszamy Państwa po odbiór pojazdu.

Wypłata odszkodowania

Wypłata odszkodowania następuje na podstawie wystawionych faktur. Faktury są zgodne z kalkulacją naprawy zatwierdzoną przez ubezpieczyciela.

Wszelkie spory dotyczące wypłaty odszkodowania załatwiamy w Państwa imieniu.
Dokładamy wszelkich starań, by żmudne czynności związane z uzyskaniem odszkodowania został przeprowadzony bez Państwa udziału.
Z uwagi na częste przypadki potrącania części kwoty przez ubezpieczyciela, które nie mają podstaw prawnych, nasz dział, na podstawie udzielonego przez klienta pełnomocnictwa, uzyskuje pełną wartość odszkodowania.
Dzięki temu nie ponosicie Państwo żadnych kosztów wynikających z potrąceń odszkodowań przez firmy ubezpieczeniowe. 


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA

ZNAJDŹ SAMOCHÓD
STAN:
MARKA:
  • Citroen C-Elysée II (2012-) 2017, sedan (limuzyna)
    51 000 PLN brutto
    Szczegóły
Prev Next Zobacz więcej
zamknij Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.